Ett kort och ett hej då!

kort-och-stc3a4mplat

Idag blir det mitt, Ingbas, sista inlägg här på Scrapptorget. Jag har fått inspirera lite mer än 3 fantastiska år och känner att nu är det dags att ta farväl. Jag gör det med ett kort som just nu saknar mottagare och text. Jag gör så ibland och sätter text först när jag vet vem som skall få kortet. Praktiskt när man vill ha lite olika kort i lager.

IMG_7664

Jag vill avsluta med att önska er alla en fortsatt trevlig påskhelg!

Lämna en kommentar

Filed under 'Ingba, Kort, Scrapptorget, Stämplat

Kommentera

