Snödroppe

Jag har gjort ett litet kort med en snödroppe på det vårliga temat.

DSC_9374förm

Jag gjorde snödroppen och skar ut den med min Cameo. Jag använde den negativa biten som schablon och duttade på grön Distress ink för att göra stjälken och bladen. Själva blommorna gjorde jag med vitt embossingspulver. Sedan använde jag den utskurna biten som en mask och placerade den ovanpå blomman, innan jag duttade på grön och blå Distress ink. Jag stämplade med svart och ramade in kortet med en svart penna.

Banner_Dorcas

Lämna en kommentar

Filed under 'Dorcas, Kort

Kommentera

