Vårblommor

Hej Alla!

Idag är det mitt sista inlägg här på Scrapptorget, jag säger hejdå och STORT tack för mig!

Tack alla i DT-teamet för härlig inspiration!! Keep up the good work!

Som bekant är det ”Vår” vi har som månadens tema.

Jag för min del längtar efter alla blommor som jag hoppas ska börja komma snart. Visserligen har jag sett några snödroppar och krokus men inte så mycket mer…längtar!!

Här har jag gjort en Mixed Media Tavla, min tolkning på vår-temat.

Spring 7

Jag har använt en mask från The Crafters Workshop. En porslinsros sitter i mitten. Runtom denna några andra blommor från min ”stash”. Allt är sprejat med olika mists från Lindy’s Stamp Gang, de lila blommorna har jag duttat lite extra Inca Gold Violet på för att ta fram djupare färg. Bladen har jag gjort av fimolera och sedan målat med Primary Elements för att få en annan nyans av grönt.

Spring 1

Spring 2

Spring 4

Fortsätt skapa och ha roligt!

Vill ni fortsätta att titta på mina alster kan ni gå in på min blogg: https://lstain.wordpress.com/

Varma vårhälsningar/Scrappinstain

 

4 kommentarer

Filed under 'Scrappinstain, Canvas, Färginspiration, Mixed Media

4 responses to “Vårblommor

  1. Åh, vilken härlig tavla!! Läcker bakgrund!!

  2. ingba

    Vilken underbar vårtavla. Tack för den här tiden och lycka till!

  3. Tack Tettiz och Ingba!!!

Kommentera

