Månadens skiss

Oj vad tiden går fort. Det är redan den 24:e och det betyder att det är dags för månadens skiss. Även denna underbara skiss är gjord av vår egen fantastiska scrappare Dorcas.

csfcsf

Skapar du efter skissen får du jätte gärna lämna en länk i kommentaren eller maila in ditt alster till scrapptorget@gmail.com.

***

Här kommer min, Sunies tolkning av skissen. Denna gång har blev min tolkning inte alls så lik skissen. Men jag har i alla fall utgått från den.

Bokstäverna och klistermärkena som jag har använt kommer från Kaiserkrafts sticker sheet som Happy snaps. Papprena kommer från American Crafts och My mind´s Eye.

Hoppas ni har fått lite inspiration till skapande.

25 032

Banner

***

1 kommentar

Filed under 'Sunie, Scrapptorget, Skisser

One response to “Månadens skiss

  1. Underbar skiss!
    Jag har gjort en tolkning på min sida.🙂

Kommentera

