Alla hjärtans dag i blått

alla-hjrtans-dagHej, Jennie här, idag tänkte jag visa mitt alla hjärtans dag kor, jag har valt att använt lite annorlunda färg än den traditionella rött och rosa, jag har gjort i kort i blått, svart och vitt till min sambo. kortet är ett runt kort och jag har använt 4 olika dies från memory box. så här ser mitt kort ut.

DSCN7025

mönsterpappret, har jag gjort själv genom att stämpla ett hjärta upprepade gånger med versa mark och sedan embossa med clear, efter det tog jag distress ink och tänkte hela pappret.

DSCN7026 DSCN7027

unnamed

1 kommentar

Filed under Alla Hjärtans Dag, Jennie, Kort

One response to “Alla hjärtans dag i blått

  1. Rolig och annorlunda form på kortet:-) Gillar verkligen pappret du gjort med alla hjärtan och stygnen du gjort runt cirkeln blev supersnygga!

Kommentera

