Kärleks-ATC

alla-hjärtans-dag

Februari går ju i kärlekens tecken här på Scrapptorget. Jag, Ingba, har gjort ett flertal ATC-kort med temat kärlek. Först ut är en massa stämplade hjärtan på en mistad bakgrund.

IMG_7555

Sen fortsätter jag med hjärttemat men den här gången har jag använt mig av äldre papper från Pion Design.

IMG_7562

IMG_7559

När jag ändå hade pappren framme klippte jag och klistrade lite spillbitar och fick ihop några kort till.

IMG_7535

Jag har några av Magnolias kärleksstämplar så det blev ett stämplat och målat kort också.

IMG_7565

Sist ur är några kärleksfulla djurkort.

IMG_7568

1 kommentar

Filed under 'Ingba, ATC, Scrapptorget

One response to “Kärleks-ATC

  1. Jösses Ingba, en sån massa kort och ATC du tillverkat. Så snygga allihop, roligt med så många olika stilar!

Kommentera

