Travel Time

Så här i vintertider längtar jag till värmen! Jag är inte en vintermänniska! Jag mår som bäst i värmen bland sandstränder, palmer och salta hav.  I fjol, precis vid den här tiden på året, tog jag och min man med min mamma till Barbados för 2 härliga veckor. Denna bild är tagen i den underbara blomparken Hunt’s Garden. Med på fotot är min man och mamma.

Hunt's Garden Barbados

Pappret jag har använt kommer från FabScraps och heter Shabby Chic Stitched. Har länge velat använda detta papper för det är så snyggt, men färgerna på pappret har varit svåra att hitta foton till. När jag gjorde fotot i Sepia gick det jättebra tycker jag.

Hunt's Garden Barbados 3

Jag målade med vit gesso i mitten på pappret och sprejade sedan med olika mists för att förstärka det slitna och ”shabbiga” i pappret. Samt för att få en bra bakgrund till fotot.

Hunt's Garden Barbados 2

Det var allt för mig denna gång, vi ses!

Banner_Scrappinstain_kopia

Lämna en kommentar

Filed under 'Scrappinstain, Färginspiration, Layouter, Scrapptorget

Kommentera

