Pocket Scrapbooking

Idag tänkte jag, Sunie visa er en sida ur mitt Pocket Scrapbooking album.

I mitt album har jag valt att dokumentera varje vecka på ett uppslag förutom December, då jag tänkte gör amin varian tpå ett December Daily. Så varje dag i december har fått en helt egen sida. Sidan jag tänkte visa er idag är den 30:e december. Det var en helt underbar dag då snön låg gnistrande vitt på marken. Jag och barnen passade på att leka lite i snön då sonen hade fått en ny pulka i julklapp. Så han var lite sugen på att få pröva den.

b 047Alla korten till denna sida har jag gjort själv. Papprena som jag har använt kommer från Pebbles paper pad Home for Christmas. Snöflinge die cutsen kommer från Pink Paislee Merry and Bright serie.

b 048Washi tejpen hittade min goa mamma på rea på Rusta under mellan dagarna.

b 049Hoppas ni har fåttliteinspiration på hur man kan göra  egna kort till er Pocket Scrapbooking album. Jag tycker det är riktigt kul att tillverka min egna kort då du får en helt annan sammanhållning på korten än om du köper ett core kit. Och det är perfekt att använda spill’bits papper.

Banner

Lämna en kommentar

Filed under 'Sunie, Project Life

Kommentera

