Grattiskort med distress ink

Hej, Jennie här, jag tycker det är kul att leka med olika medium olika färger, pennor osv. att testa nya saker. Idag tänkte jag visa ett grattis kort som jag har gjort med olika färger av distress ink, har även använt en lite annorlunda teknik till bakgrunden.

DSCN6848

till det färgglada har jag stämplat med olika färger av distress ink (picked raspberry, festives berry, spiced marmalad, squeezed lemonade, mowed lawn och salty ocean) sedan stämplade jag grattis med svart och målade på lite clear wink of stella.

till bakgrunden använde jag mig av en embossing folder och distress ink ( black soot) jag tod dynan och målade ena sidan av insidan på embossing foldern la i pappret och vevade igenom min bog shot enkelt och snyggt.

DSCN6849 DSCN6850 DSCN6851

unnamed

Lämna en kommentar

Filed under Jennie, Kort, Scrapptorget

Kommentera

