Jullayout

layouter2_53847054

Har ni scrappat  julens foton än eller kanske gjort en PL-sida om julen? För mig, Ingba, finns det 2 olika sätt att scrappa julens foton på, antingen direkt eller så blir det först inför nästa jul. Årets julfoton blev scrappade direkt och det blev en LO som jag skall visa här men också min allra första PL-sida och den kan man se i min blogg. Man kan också se vilka som är i fokus i vår familj och visst är det söta små tomtenissar.

IMG_7522

Jag har använt mig av ett 6×6 pappersblock och den här designen på LO passar utmärkt om man har pappersblock eftersom skarvarna döljs av fotot.

IMG_7524

Jag vill passa på och önska er en god fortsättning på det nya året och hoppas att ni fortsätter att följa oss här på Scrapptorget.

Lämna en kommentar

Filed under 'Ingba, Layouter

Kommentera

