God fortsättning!

Gott nytt år och god fortsättning!

Jag önskar er alla ett härligt 2015 med mycket pysslande! Har ni några pyssellöften/mål/förhoppningar inför det nya året?

Själv ska jag pyssla mera, för det mår jag bra av. Mindre måsten, mer sånt som jag själv vill och framför allt prova på mer saker. Fler pysselträffar och pysseldejter än ifjol som var extremt sparsmakat på den fronten.

Jag visar här upp 2014’s sista julkort. Kanske som inspiration för de som vill börja med årets julkort redan nu? Själv så låter jag vänta till hösten i alla fall. image

Ha det så gott och vi ses snart igen!

agnelialogga1

Lämna en kommentar

Filed under 'agnelia, Julinspiration, Kort

Kommentera

