Lucka 21 – Egengjorda askar

Idag tänkte jag, Sunie visa tre stycken askar som jag har gjort.

Förra veckan hade Stora B Lucia avslutning på förskolan och fick därefter gå på jullov. För att tacka av pedagogerna för denna termin så fick Stora B välja ut en present till dem. De blev armband i olika färger. Dessa var ju tvungna att bli inslagna och då valde jag att göra askar till dem.

jul 073

Varje ask kom även med en tag som jag dekorerade med stämplar från Lawn Fawn, Tror att setet heter Trimm the tree. En söt liten peppakaksgubbe och texten ”Happy Christmas”.

jul 075

Jag valde att göra två olika varianter som du kan se på färgen.

Mallen hittade jag på Pinterest, dock var det  för en liten tändsticksask. Så jag fick helt enkelt göra en större variant och lägga till lite element som jag tycktes saknades. Jag kan lägga upp mallen och en tutorial på hur jag gjorde i ett senare inlägg.

jul 076

Det var allt för mig denna gång. Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR.

Banner

***

Lämna en kommentar

Filed under 'Sunie, Julkalendern, Scrapptorget

Kommentera

