Lucka 16 – Jultags

Lucka16

 

Hej, idag tänkte jag, Jennie visa tre olika enkla jultags att sätta på paketen, jag har ett tema på tagsen förutom jul och det är embossing, jag hat använt olika embossing pulver på alla tre. Jag har använt samma stämpel till alla tre och den kommer från inkido.

DSCN6793

DSCN6796

På den första har jag embossat en julkula i silver, satt på tre röda stenar och stämplat god jul i svart.

DSCN6795

På den andra har jag embossat kanterna ojämna med guldigt embossing pulver, jag har sedan stansat ut en julkula i guldigt papper och satt på med 3d-kuddar även här stämplat god jul med svart

DSCN6794

På den sista har jag embossat snöflingor med holografiskt embossing pulver, i matten har jag satt stenar i clear och god jul är stämplat med svart.

unnamed

 

Lämna en kommentar

Filed under Jennie, Julkalendern

Kommentera

