Lucka 11 – Altrad present ask

Lucka11

Hej. Jennie här, jag är ny i DT gänget här på scrapptorget och jag tänkte nu visa en altrad present ask som jag har gjort. jag brukar alltid spara alla bra present askar så man kan använda dom igen, just denna asken passade inte så bra till jul då den var rosa, men nu ser den bättre och mer julig ut.

DSCN6760

På framsidan av asken har jag satt en tag som jag har målat med distress ink, jag har även satt en blomma i metall som är målat med alcohol ink även stenarna är målade med alcohol ink, sedan har jag virat ett brunt snöre runt för att stänga asken.

DSCN6761

På baksidan har jag satt mer stenar och här har jag gjort en rosett på snöret.

DSCN6762

sidorna har jag målat med röd akryl färg och sedan använt lite svart distress ink

DSCN6763 DSCN6764 DSCN6765 DSCN6768

ovan ser ni lite mer detaljerade bilder på dekorationerna.

unnamed

Lämna en kommentar

Filed under Alter, Jennie, Julkalendern

Kommentera

