Ny i DT-gänget

Hej
Camilla heter jag. Kallas Sunie på nätet. Jag är en ny medlem i DT-gänget här på Scrapptorget och det ska bli riktigt roligt att få inspirera er alla med mina alster.
Jag är född -85 och bor tillsammans med min sambo och två barn utanför Stockholm. Mina barn kommer ni få se mycket av i mina alster. Dock har jag valt att inte visa deras ansikten för att de själv inte har valt att bli publicerade på nätet.

Jag har under hela mitt liv alltid pysslat med något. Från min barndom kommer jag ihåg vår stora röda Pyssellåda som jag älskade. Jag kan fortfarande minnas hur den såg ut, hur den luktade och mycket av dess innehåll. Så mitt pysselbehov startades redan när jag var liten.

Det är nu på senare år jag har upptäckt scrapbooking. Faktisk när min son föddes för 2 år sedan (-2012) Så jag känner mig fortfarande som en nybörjare. Men oj vad roligt det är.

Just nu gör jag tre stycken olika album som så småningom kommer bli ännu fler. Jag gör ett album med Layouts till min son och ett till min dotter. Jag har även börjat med Pocket scrapbooking i ett album till mig själv.

Min stil inom scrapbooking är ganska clean and simple. Jag har börjat att dekorer mer men tycker det är svårt. ”Kladda” med mist och sånt har jag inte heller riktigt börjat med men jag antar att jag kanske kommer dit så småningom.

Förutom Scrapbooking och Pocket scrapbooking så blir det ett kort lite då och då till speciella tillfällen som födelsedagar m.m.

Vill ni se fler alster av mig så kan ni kolla in min blogg
Suniesscrapbooking.blogspot.se

Några Layouts jag gjort

c 011

c 010

c 008

Banner

4 kommentarer

Filed under 'Sunie, Scrapptorget

4 responses to “Ny i DT-gänget

  1. dorcasdetaljer

    Välkommen i gänget!

  2. Hej Sunie, roligt att göra din bekantskap. Fina lo’s!/Scrappinstain

  3. Tack för alla välkomnande🙂 ska bli spännande att få vara DT här

Kommentera

