Manligt kort & hejdå!

kort-och-stc3a4mplat

Dags för min, Pillans, bloggdag och det är också sista blogginlägget för Scrapptorget jag gör. Har efter mycket funderingar fram och tillbaka kommit fram till detta svåra beslut…

Jag har gjort ett manligt kort, något jag tycker är väldigt svårt att få till och och framför allt dekorationsmässigt! Så mycket som läggs på och plockas bort, eftersom jag tycker det mesta blir för tjejigt. Här blev det få dekorationer, men man säger ju också ”less is more”🙂

IMG_1630

Gillar den här digistämpeln på den gamle gubben, tycker han är så söt. Har färglagt med Copicpennor.

IMG_1633

Klippt en liten pappersremsa och använt alfabetsstickers och fäst det med ett gem.

 IMG_1634

Hoppas på att vi får en härlig höst med tid för mycket mys!! Kram & hej då till er alla!

Banner_Pillan

Lämna en kommentar

Filed under Scrapptorget

Kommentera

