Sommarens ATC

ATClogga

Har ni pysslat något i sommar eller har det bara varit stranden och bad? Själv har jag, Ingba, pysslat en hel del de sista veckorna. Jag har astma och har därför haft så svårt med den värme vi har haft.  Jag fått tillbringa dagarna inomhus  och då har jag pysslat en del och lyssnat massor på radiodokumentärer. Jag tänkte visa en del av de ATC kort jag gjort till olika swappar (byten) i sommar.

Till dessa sommar ATC har jag passat på att använda spill av några gamla Primapapper.

IMG_7181

Jag älskar fjärilar och det funkar nästan alltid. Även här är det papper från Prima.

IMG_7180

Sagoväsen var nästa tema och jag gjorde 3 kort med älvor.

IMG_7219

Insekter…

IMG_7224

Sista kortet jag visar handlar om ett semesterminne. Denna sommar har jag tillsammans med mina ”syjuntetjejer” cyklat utefter Göta Kanal. Det kan verkligen rekommenderas.

IMG_7230

Det var allt för denna gång och nu skall jag njuta av ledighet denna vecka innan allvaret kör igång. Än är det ju en del kvar av sommaren och augusti kan ju vara underbar.

ingbalogga1

 

Lämna en kommentar

Filed under 'Ingba, ATC, Scrapptorget

Kommentera

