Julkort i juli

kort-och-stämplat

Det är lite av en tradition att jag, Ingba, visar ett julkort här i bloggen i juli. Jag brukar göra lite julkort då och då eftersom jag verkligen gillar att göra julkort.

IMG_7173

En del brukar ta paus i scrappandet under sommaren men för mig är det nästan tvärt om. Min man har inte semester förrän i augusti och barnen är vuxna och klarar sig själv så jag brukar sitta någon timma på altanen och scrappa och njuta av att skapa utan att bli störd. Det finns också en del sommarutmaningar man kan delta i om man vill. Detta julkort har jag gjort till en av deltävlingarna i Scrap-Perras sommartävling.

Jag vill önska er en fortsatt härlig sommar med förhoppning om att sol och värme kommer nu.

ingbalogga1

 

 

Lämna en kommentar

Filed under 'Ingba, Kort, Scrapptorget, Stämplat

Kommentera

