Bokmärken

Jag, Ingba, skulle egentligen blogga igår men hann inte riktigt klart med det jag ville visa så det får bli ett inlägg idag istället.

Som mellanstadielärare vill jag gärna att mina elever skall skall läsa så mycket som möjligt även över sommarlovet så förra året fick varje elev ett scrappat bokmärke. Det fanns en önskan bland eleverna att få i år också. Årets bokmärken för killarna blev så här:

IMG_7136

Tjejernas bokmärken fick denna design:

IMG_7134

Att göra bokmärken är ett bra sätt att använda sig av en massa spillbitar och som grund till bokmärket har jag använt mig av Primas stora tag som jag har minskat något. Jag bjuder också på en närbild:

IMG_7140

På baksidan har jag skrivit en liten personlig hälsning till mina elever.

Jag avslutar med att önska er en trevlig nationaldag och helg!

Lämna en kommentar

Filed under 'Ingba, Scrapptorget, Tags och bokmärken

Kommentera

