Peek-a-boo card

kort-och-stämplat

 

Idag är det jag, cri_kee, som skriver ett inlägg. Jag tycker om att prova på nya kortvikningar och det här kortet är ett peek-a-boo card. Jag hittade en enkel tutorial som jag följde, men gjorde om den lite, för att kortet skulle sitta ihop bättre och bli stabilare.

Peak a boo card 1

När kortet öppnas ser ni att det glider fram en text framför fågelburen.

Peak a boo card 2

När kortet är helt öppnat, ser kortet ut så här på insidan.

Peak a boo card 3

Slutligen visar jag även kortets baksida, som för första gången har fått mönstrat papper på sig på hela sidan.

Peak a boo card 4

Det var allt för mig! Ha en underbar dag🙂

Banner_Cri_kee

 

Lämna en kommentar

Filed under cri_kee, Kort

Kommentera

