Snabbfixad påse

Halli hallå på er alla!! Idag är den min, Pillans, tur att göra ett blogginlägg. En månad sedan sist och jag vet inte vart tiden tar vägen nu för tiden… Känns som den snurrar på fortare och fortare. På tal om fort då, så hade jag lite ont om tid för ett tag sedan när jag insåg att jag behövde göra en presentpåse att stoppa ner lite gott-o-blandat i att ge bort. Då är det bra att ha sparat undan använda papperspåsar man fått med varor i från någon butik. Butiksloggan doldes precis under mönsterpapperet jag mätte till.

IMG_0980

 

Som lite extra ”piff” blev det tre svarta knappar varav en fick en rosett i sig. ”Grattistexten” klippte jag ut ur ett av mönsterpapperna… enkelt och snabbfixat!

IMG_0984

 

Trots enkelheten uppskattades presentpåsen minst lika mycket som innehållet, eller ja nästan i alla fall för det var mycket godsaker hon fick i den…😉

Banner_Pillan

Lämna en kommentar

Filed under Inspiration, Pillan, Tips och idéer

Kommentera

