Äntligen på banan igen!

Hejsan! Nu var det längesen jag, cri_kee, bloggade här på ScrappTorget. Jag har flyttat och har hunnit med att bo i kappsäck, på två olika adresser innan jag slutligen flyttade in i min egen lägenhet. Nu har jag äntligen kommit i ordning så pass att det känns ok att börja pyssla igen!

Från pysselrum till pysselbokhylla! Innan jag flyttade hade jag ett stort och fint pysselrum där jag kunde sprida ut mig och låta mina projekt ligga framme.

MittscraprumVid flytten valde jag att ta med pysselbordet, som är höj- och sänkbart, istället för köksbordet🙂 Är man en pysselgalning så är man! Det är tur att jag bor ensam i det här läget. Att plocka undan, är inte något som jag prioriterar när jag pysslat färdigt för dagen. Låter mycket ligga framme på bordet.

Mitt scrapkök

På bordet har jag i stort sett alltid stämpeldynorna, paper pads, mina dies och cuttlebugen, samt diverse verktyg framme.

Mitt scrapkök 2

På stolen vid sidan av mig har jag alltid en korg, med min lilla verktygsväska i och massa bra-att-ha-grejor. En pappersväska står också alltid nära till hands. Mina mest använda punchar står alltid framme. Limpistolen som inte går att scrappa utan, står alltid redo och väntar på att användas🙂

Mitt scrapkök 3

Numera förvarar jag mitt pyssel i en Billy bokhylla från IKEA. Jag valde att köpa dörrar till som ska kläs, så jag inte ser röran bakom dörrarna. Vad gör man inte när man bor litet och har en sådan stor hobby!

Min scrapbokhylla

Jag börjar få en någorlunda bra och överskådlig ordning i bokhyllan, men än behövs lite justeringar innan jag är helt nöjd! Men vad är det dom säger….Rom byggdes inte på en dag!

Sist vill jag bara säga att det är kul att vara tillbaka🙂

Banner_Cri_kee

2 kommentarer

Filed under cri_kee, Min pysselhörna

2 responses to “Äntligen på banan igen!

  1. Kul att titta in i din nya pyssel-lya. ♥

  2. Inga Larsson

    Så mysigt du har det!
    Kram Inga

Kommentera

