På prispallen

layouter2_53847054

Idag är det min, HelenTh’s, tur att försöka inspirera lite.

Förra året började jag tävla i traditionell tävlingslydnad med vår hund Sally. Det var någonting helt nytt för mig och jag var väldigt nervös och orolig innan jag tordes starta. När vi äntligen tävlade  blev därför överraskning desto större när det gick bra för oss. Vi tävlade fyra gånger, hamnade överst på prispallen alla gångerna, fick 1:a pris varje gång och skrapade på det sättet ihop ett LPII.

Funt_to_win1

Här har jag scrappat ett foto från den sista tävlingens prisutdelning när vi hade fått vårt LPII och för fjärde gången stod överst på prispallen. Jag har aldrig tidigare tävlat i någon individuell sport så det var verkligen speciellt och kul -).

winner3

Jag försökte få lite mera djup i layouten genom att använda distanskuddar under några av lagren. Stickers har blivit en favorit att använda som dekoration på mina alster.

winner2

Det blev en ganska färgglad layout denna gång, vilket det ofta blir när jag skapar och jag hoppas ni fortsätter finna glädje i att scrappa. Själv ska jag också fortsätta träna med min fina hund och så småningom tävla vidare i nästa klass.

Banner_HelenTh

Lämna en kommentar

Filed under 'HelenTh, Layouter, Scrapptorget

Kommentera

