Gäst- DT Johanna

loggagästdt

Jag har fått äran att vara Gäst-DT på Scrapptorget och det känns ju riktigt skoj. Vem är då jag? Jo, på nätet hittar ni mig under signaturen Scrapkuben. Mitt namn är Johanna och jag är en tjej på strax över 30 år som hållit på med scrapbooking i dess nuvarande form i 6-7 år nu. Jag har ju egentligen alltid hållit på, men i dess enklare form. I mina dagböcker satt jag in reseskildringar med kartor, foton, kvitton och annat som hände i mitt liv. Idag gör jag det mer renodlat i form av LO’s som hamnar i album.

Det är inte bara LO’s jag gör. Blir en del canvas-tavlor och annat altrat också, men även något kort ibland. Jag kan inte säga att jag har en fast stil på mina alster direkt, det brukar bli allt från Clean & Simple till Mixed Media-alster eller en massa lager på lager.

Soluppgång4

Det alster jag ska visa här var väldigt svår-fotat, därav en hel del detaljbilder.

Soluppgång3
Jag har använt en cardstock i botten, tejpat med dubbelhäftande tejp och haft på flock med glitter i matchande färg till det mönsterpapper jag har över.

Soluppgång2

Mönsterpappret har jag skurit ut i en cirkel och klätt kanten med en spets. Fotot har jag bara rundat hörnorna på och rubriken är ett stickers-alfabet jag hade liggandet som ju passade perfekt in till denna LO.

Soluppgång1

 För mer från mig, titta gärna in i min blogg: http://scrapkuben.blogspot.se

***

Vi på Scrapptorget vill tacka Johanna för att hon vill gästa oss i januari. Är du också intresserad av att vara gäst-dt på Scrapptorget skicka ett mejl till gastdt.scrapptorget@gmail.com

Lämna en kommentar

Filed under Gäst-DT, Scrapptorget

Kommentera

