”Makeover”

Idag är den min, Pillans, tur att blogga och jag tänkte visa hur jag gjort en ”makeover” på några pistiller jag hade liggandes. De var i en rosa färg som jag inte haft så mycket användning för.

Jag använde en kartong för att kunna sätta pistillerna i och gjorde bara några hål i den.

IMG_0663

Doppade pistillerna i vit gessofärg…

IMG_0664

Innan färgen torkade doppade jag dem i ett snöliknande glitter.

IMG_0665

Här är ett exempel på vad jag använt mina pistiller till… Dekoration på en chokladask!

IMG_0875

IMG_0879

IMG_0880

Nu är det bara att sätta igång och leta i dina egna gömmor och se vad som kan piffas till för att komma till användning!!

Banner_Pillan

Lämna en kommentar

Filed under Inspiration, Pillan, Scrapptorget

Kommentera

