Ett färgglatt farväl

kort-och-stc3a4mplat

 

Idag kommer jag att bjuda på ett färgglatt kort, ett kort som jag tycker är väldigt mycket ”jag”, som kontrast till allt juligt som vi visat upp här i december. Där jag bor skiner i skrivande stund solen och det finns inte en gnutta snö på marken, så julkänslan är väl inte den största.😉 En liten försmak av våren, kanske?

HelloDarling_Kort

I och med det nya året kommer jag att vinka adjö till Scrapptorgets team och läsare. Det har varit en otroligt skojig tid med scrappiga adventskalendrar, cybercrops, skissutmaningar och massor med inspiration! Jag kommer såklart att sakna mina teammedlemmar, men jag kommer såklart att fortsätta hålla koll på vad de gör!😀

Jag önskar er alla ett riktigt pyssligt 2014 och tackar för min tid här på Scrapptorget!

LoggaTettizLITEN

2 kommentarer

Filed under Inspiration, Kort, Scrapptorget, Tettiz

2 responses to “Ett färgglatt farväl

  1. ingba

    Vi kommer att sakna dig med men önskar dig lycka till med dina nya uppdrag.
    kram Inger

  2. Du kommer att vara saknad!

Kommentera

