Lucka 23 – julmust med altrad etikett

Lucka23Sladdar in lite sent med dagens lucka pga sjukstuga. Hoppas att ni andra har det bra nu och håller er friska över julen. Idag bjuder jag på en julmustflaska där jag har altrat etiketten för att få det att se lite trevligare ut samt passa årets juldukning bättre.
bild-4Jag började med ett kraft cardstock som jag skar till och sedan gjorde en bård på med hjälpa av kantstans. Drog några drag med vit Distress Paint och fäste washi tape längs kanterna. Stämplade snögubbar och snöflingor med silverfärgade stämpeldyna och embossade det med Hologram Sparkle så det glittrar väldigt fint i verkligheten. Lite svårt att fånga det på kort.😉
Även korken fick lite washi tape runt sig och även rött band.
Clipboard
Allt är redan klart inför julaftonsfirandet imorgon för oss och vi kan ta det väldigt lugnt idag. Vilket var tur eftersom minstingen blev sjuk i natt.
Jag önskar er alla en riktigt god jul tillsammans med era nära och kära.

agnelialogga1

Lämna en kommentar

Filed under 'agnelia, Alter, Julinspiration, Julkalendern

Kommentera

