Lucka 22 Julig layout

Lucka22

Detta är en layout med ett av mina favoritjulfoton på sonen. Jag har scrappat fotot tidigare och kommer att scrappa det igen.

IMG_6118b

Jag skar ut grenar och inkade dem. Jag ville att de så att säga skulle fortsätta in i fotot, för att ge intrycket av en gran. Negativet till det utskurna har jag använt som schablon och haft på Distress Ink igenom för att skapa mer djup under de utskurna  grenarna. I granen har jag ”hängt upp” kulor av bling, ljus av vit cardstock och droppformat bling. Sist har jag använt glitterlim.

Banner_Dorcas

Lämna en kommentar

Filed under 'Dorcas, Julinspiration, Julkalendern, Layouter

Kommentera

