Lucka 20 – Spillbitar

Lucka20

 

När man håller på att julpyssla blir det en del spillbitar. Jag passade på att göra några olika serier med ATC-kort.

Den första har jag gjort med papper från Pion. Jag har klippt ut bilder från ett av arken.

ATC swap -en vit jul

På klipparken hade jag några tags kvar som jag också använde

ATC swap - en vit jul tags

 

På ett annat papper hittade jag tre andra julmotiv.

IMG_6811

 

Sista serien har jag målat en mini Magnolia, stansat ut ett hål och satt ett gelatinblad som ett fönster.

byta ATC sverige -  vinter

 

Vill du veta mer om ATC kan du läsa här. Jag vill avsluta med att önska er alla en riktigt god jul och gott nytt år och så ses vi igen 2014.

ingbalogga1

Lämna en kommentar

Filed under 'Ingba, ATC, Julinspiration, Julkalendern, Scrapptorget

Kommentera

