Lucka 13 – Pepparkaksautomat

Lucka13

Idag bjuder jag på något som passar bra både på julbordet, fikabordet och pysselbordet – nämligen en pepparkaksautomat! Jag har fått idén från Angelica som visade ett omgjort Pringlesrör i sin blogg förra året.

Automat01

Automat02

Automat03

Automat04

Min pepparkaksautomat ställdes fram igår, när jag fyllde år och bjöd på fika på kvällen – lussebullar och pepparkakor är ett måste på min födelsedag, vilket inte är så konstigt när man fyller dagen före Lucia.😉

Mig möter ni igen den 16 december med något för alla gottegrisar!

LoggaTettizLITEN

1 kommentar

Filed under Alter, Julinspiration, Julkalendern, Scrapptorget, Tettiz

One response to “Lucka 13 – Pepparkaksautomat

  1. Men vad fin den är! Det ska jag genast göra en. Och Grattis!

Kommentera

