Lucka 10 – julkort

Lucka10Med ett enkelt julkort så påminner jag er (och mig själv) om att det är bara är några dagar kvar för att posta julkort med julfrimärken. Senast på måndag den 16/12 ska de postas för att hinna fram i tid. Så hur går det för er, har ni gjort alla julkort som planerats? Själv så har jag nog knappt hälften kvar att göra och jag tänkte ta sexåringen till hjälp med några.Detta vintriga men kanske inte typiskt juliga kort blev en favorit hos min mamma så det blir hon som får det. Bakgrunden är gjord med Distress Paint pumice stone och en ljusblå Silks Acrylic Glaze. Motivet är en enda stor stämpel från Stampendous.
bild

Jag har förresten märkt att även om de är väldigt olika så går flertalet av mina julkort i år i färgerna vitt och blått.  Kanske ska försöka variera mig mer med de julkort som är kvar att göras.

agnelialogga1

1 kommentar

Filed under 'agnelia, Julinspiration, Julkalendern, Kort, Stämplat

One response to “Lucka 10 – julkort

Kommentera

