Väntar på griståget

layouter2_53847054

Halloj alla pyssliga!

Idag tänkte jag passa på att bjuda på något ojuligt innan vi vänder blad i almanackan och det plötsligt står december! Går det inte alldeles galet fort – det var ju nyss sommar?! Sommar, ja, det är precis vad jag har i backspegeln idag när jag visar denna layout från sommarens äventyr:

Tåget_LO

Vi åkte till Lådbilslandet med Kajsa och hennes kusin Julius och på bilden står de två sötisarna och väntar på det lilla griståget som gick runt, runt på ett litet spår. Jag är så glad att jag hade kameran i högsta hugg under den dagen – vilka härliga bilder jag kunde ta!🙂 Även om hösten har varit lång och mild och härlig så längtar jag till i vår när det börjar bli varmare och grönare igen.

På layouten har jag använt en massa washitejp – jag har ju ett antal rullar och när jag insåg hur MYCKET jag har var jag tvungen att göra mig av med lite… Har man mycket material i sina gömmor är det lätt att råka glömma bort något. Dock är det kul när man kommer på eller hittar de sakerna igen – då är det nästan som att man varit och shoppat nytt!😉

Nu stundar dock juletider och vänta  bara så får ni se vad vi har planerat för er…! Mycket inspiration från teamet kommer i december!

Pyssla lugnt!

LoggaTettizLITEN

Lämna en kommentar

Filed under Inspiration, Layouter, Scrapptorget, Tettiz

Kommentera

