Bröllopslayout

Jag tänkte visa en layout som jag gjort till mitt bröllopsalbum. Nästa månad har vi varit gifta i fjorton år, men jag har ännu bara lyckats scrappa ett fåtal av bilderna…

IMG_5646förm

Jag hade en idé om att göra layouten så att det såg ut som saker som låg lite huller om buller på ett bord. Jag använde därför ett papper med trämönster i botten. På det har jag sedan fäst papper, dekorationer och foto. Varenda liten grej som är med symboliserar någonting. Notbladet är att både jag och min man är musikaliska, pärlorna som ligger i en åtta(evighetssymbol) representerar våra dagar tillsammans, och mynten är ifrån de länder där min man och jag har vårt ursprung, för att nämna några.

Banner_Dorcas

2 kommentarer

Filed under 'Dorcas, Layouter

2 responses to “Bröllopslayout

  1. Jättehärlig LO! Kändes som ett mysigt skrivbord att sitta vid🙂

  2. Rebecca

    Fantastiskt vacker!
    Det känns verkligen som ett bord där saker ligger utspridda.

Kommentera

