Oktobers skiss

skisslogga

Oktober månads skiss är gjord av Lykta och ser ut så här:

Scrapp_Torget_oktoberskiss13

***

Jag tycker att det är härligt nu när det börjat bli kallare. Då kan man med gott samvete sitta inne och skapa såsom jag har gjort efter Lyktas fina skiss.

DSC_4584förm

Jag har använt mig av en för mig väldigt ovanlig stil och färgskala. Inte heller brukar jag ha en sådan strikt symmetri eller skriva så mycket journaling, men det är både kul och nyttigt att variera sig. Jag tänkte och planerade inte så mycket när jag skapade, utan bara lade ut papper och dekorationer allt eftersom.

Banner_Dorcas

***

Jag, Ingba, blev otroligt inspirerad av Lyktas skiss och hade på en pysselträff köpt så fina Bo Bunny papper ”Avenue”. Jag tyckte de passade perfekt till sonens studentfoto. Min son skyr kameran så det var t.o.m. svårt att få bra foton från studenten och detta foto är ett av de få jag har. Ville därför göra lite extra med det och jag blev själv väldigt nöjd.

IMG_6609

ingbalogga1

***

Blev du liksom vi inspirerade av Lyktas fina skiss får du gärna kommentera med länk så att vi kan komma och titta.

Lämna en kommentar

Filed under 'Dorcas, 'Ingba, 'lykta, Layouter, Skisser, Teamets tolkningar

Kommentera

