Present & choklad

Idag är det bloggdags för mig Pillan🙂

Var på en tjejfest förra helgen och jag ville ge något till den som bjudit in. Svårt när man inte känner personen så väl, men så tänkte jag att choklad äter väl nästan alla! Jag köpte en chokladkaka och gjorde ett fodral att stoppa den i. Det blev mycket uppskattat och hon ville nästan inte öppna det för hon var rädd att hon skulle förstöra det.

IMG_0549

IMG_0551

IMG_0553

Dekorerade väldigt sparsamt för jag tyckte papperet var så fint i sig. Gjorde ett ”band” att trä på för att stänga igen paketet med. Använde samma bårdstans längs med sidan på locket som till bandet.

Banner_Pillan

Lämna en kommentar

Filed under Inspiration, Pillan, Scrapptorget, Tips och idéer

Kommentera

