GästDT Ina

loggagästdtJag heter Ina och är en pysslande Falubo i 40-års åldern. Har hållit på med scrappande i ca 5år. Gör nästan uteslutande kort, men en och annan altring blir det också. Nu har jag fått äran att vara gäst DT här hos ScrapTorget.Visar ett enkelt kort som jag gjort till en 2-åring. Till en sådan liten parvel ville jag ha ett färglatt kort utan för mycket krusiduller. En glad astronaut som kommer från ett stämpelkit från Panduro passade bra. Stjärnorna från Pysselmyrans ”Like a Fairytale – Christmas with Kevin & Sarah”. Allt färglagt med Copics och Promarkers.
Bokstäver och siffran är utstansat med Aquarius och sedan täckt med ett lager Glossy Accent. Metallhörnen är från början vita, men infärgade med Inka Gold. Inka Gold är helt perfekt för att ändra färg på metalldekorationer. Köper ofta mina metalldekorationer i silver så är de lätta att ändra till den färg jag vill ha. Just nu var mina silverfärgade hörn slut, så det fick bli vita istället.

ina1Jag övar på att få till insidor. Den här gången fick det bli ett matchande papper och utstansad etikett med Spellbinders Grand Nestabilities Label 1. Färgerna är infärgade med Distress Chipped Saphire. Grattis-stämpeln har jag haft så länge att jag inte längre minns varifrån den kommer, men man kan nog aldrig få för många grattis-stämplar.
ina-insidaVill ni se mer av vad jag gjort så gå gärna in på min blogg:
http://pyssel-inas.blogspot.se

Vi tackar Ina för att hon ville gästa oss på ScrappTorget med sitt fina kort!

1 kommentar

Filed under Gäst-DT, Kort

One response to “GästDT Ina

  1. Färgglatt och fint kort och den lille astronauten var supergullig =)
    Kram Eva

Kommentera

