Knähunden Exci

layouter2_53847054

Nu är verkligen hösten här, löven börjar lysa gula och röda i skog och snår. Jag älskar denna tid på året och än så länge har vädret varit fantastiskt fint med riktig sommarvärme. Trots det har jag kommit igång och pysslat mer än under sommaren och idag vill jag, HelenTh, visa en layout med ett foto på en kompis och hennes hund, Exci, som för övrigt är en halvbror till min egen hundfröken. Det är en riktigt tokrolig och fantastiskt snäll hund som gärna sitter i knä.

exci

Färgstänken på bakgrunden har jag gjort med vanlig akvarellfärg vilket ger ett lite mer skirt intryck.

exci_3

exci_2

Jag hoppas just du får tid att njuta av höstens härliga luft och fina färger och hittar tid under mysiga mörka kvällar att pyssla och skapa.

Banner_HelenTh

Lämna en kommentar

Filed under 'HelenTh, Inspiration, Layouter

Kommentera

