Gäst DT – Therese

loggagstdt

Jag heter Therese men går under namnet Tezz/T3ZZ eller KattenMia på olika forum. Jag är 26 år och bor på en liten gård mitt i Västra Götaland med min familj, maken Tomas och sönerna Anton (3år) och Adam (3 månader). Vi har även tre katter Mia, Nisse och Zizzy, behöver jag berätta att Katten Mia är min katt😉.
Jag har hållt på med scrapbooking länge men det var för tre år sedan jag började ordentligt och det har nu blivit min största passion efter min familj såklart. Jag är väldigt kreativ lagd och har alltid gillat ha ha något för händerna, brodera, virka för att nämna några saker, så scrapbookingen har kommit väldigt naturligt.
Just idagsläget hinns det inte så mycket med scrapbookingen då mina söner tar mycket tid, men så fort båda barnen sover för natten är det jag och mina papper.
Jag började med att göra kort men har i år även börjat mer med LO’s. Kort är väldigt roligt att ge bort och det uppskattas alltid av mottagaren, men en LO kan man behålla själv och medan man gör LO’n kan man tänka tillbaka på när just det fotot togs för att försöka fånga upp den känslan i LO’n.

Till detta inlägget har jag gjort en LO på min katt Mia. Jag är inne i en liten murrig period så bruna kulörer är favoriter.
Ringarna har jag gjort genom att spreja med kopparmist på ett tefat och sedan doppat ett glas och stämplat. Jag har lite svårt för att ta till journaling på mina LO’s så det är något jag måste öva på, men här fick jag med det viktigaste, vart namnet kommer ifrån och vart hon är född.

Jag hoppas ni inspireras av mitt inlägg och att ni vill kika vidare in på min blogg.
http://KattenMia.blogspot.se

Kram!

P1050500

P1050502

Vi tackar Therese för att hon ville gästa oss på ScrappTorget med sin fina LO.

1 kommentar

Filed under Gäst-DT, Scrapptorget

One response to “Gäst DT – Therese

  1. Vilken LO så fin. Snyggt med de murriga färgerna.

Kommentera

