Bröllopskort

Idag är den min tur, Pillans, att blogga igen efter ett litet uppehåll…

Fick en förfrågan från en kompis om jag kunde göra ett bröllopskort, och inte vilket bröllopskort som helst utan det var många önskemål som skulle tillgodoses! Kul utmaning och lite klurigt🙂

Hon ville att det skulle finnas med ett brudpar naturligtvis och även deras två små pojkar och en svart hund och deras vita ponny. Ojoj… vad jag fick tänka. Kom fram till att allt i alla fall inte fick plats på en och samma sida så det fick bli brudparet på framsidan och så resten på insidan.

Nu blev det till att maska ihop alla stämplarna…

IMG_0410+

Stämplade först på det ”rätta” papperet och därefter på ett kladdpapper som jag sedan klippte ut och fäste ovanför den ”rätta” stämplingen. Fortsatte så med resten av stämplarna… stämpla, stämpla, klippa… Det tog sin lilla tid…

IMG_0412+

IMG_0414+

När allt var färdigstämplat var det bara att börja färglägga. Det fick bli som ett ”foto” av barnen, hunden och hästen på insidan av kortet.

IMG_0430

På framsidan av kortet fick jag också maska ihop två stämplar.

IMG_0424

Hon som beställde kortet blev sååå nöjd… och då var jag också nöjd!

Banner_Pillan

Lämna en kommentar

Filed under Kort, Pillan

Kommentera

