Elakt kort?

kort-och-stc3a4mplat

Jag har gjort ett kort med röda nyanser Distress ink, lite färgstänk, en superkul stämpel från Dylusions – Say how it is – och en trädekoration på vit cardstock. Väldigt enkelt, men väldigt kul att göra såna här ”distresskort”. Jag gillar enkelheten i att grunda med olika nyanser av en färg och sen ösa på med dekorationer till. Kanske lite fräck text? Vem kan man ge ett sånt här kort till egentligen…?😉

StupidEveryone_kort_ST

 

Jag stämplade texten, klippte ut remsorna och monterade dem på 3D-kuddar. Stänket gjorde jag med pensel och utspädd akrylfärg genom att ”slå” penselns skaft mot fingret och på så sätt få lite styrsel på var stänket kommer. 

Nu när hösten kommer blir det troligen lite mer pyssel hemma i stugorna, kan jag tänka mig, så kommer det i alla fall vara hemma i min ”stuga”. Ska bli härligt att få skapa lite mer, eller vad säger ni?

Pyssla lugnt!

LoggaTettizLITEN

1 kommentar

Filed under Inspiration, Kort, Scrapptorget, Stämplat, Tettiz

One response to “Elakt kort?

  1. Snyggt kort, varför inte skicka det till en sekreterare som måste renskriva konstigheter.

Kommentera

