Chokladkort

kort-och-stc3a4mplatOj, vad tiden gått fort….sommaren och semestern är redan över och en ny termin på förskolan där jag jobbar har påbörjats! Jag hoppas ni har haft det bra i sommarvärmen och att ni njutit ordentligt av er ledighet. Hemma hos mig har det pysslats en hel del under sommaren. Jag har mest skapat kort och en kortvikning som jag tycker ät kul är chokladkort. Tutorialen som jag använt mig av hittar ni HÄR!Chokladkort vänner är vingar...På kortets insida finns det en tag att skriva en hälsning på, samt mumsig choklad.

Chokladkort vänner är vingar...insidanHa en toppendag och jag hoppas ni tittar in till oss här på Scrapptorget igen🙂

Banner_Cri_kee

Lämna en kommentar

Filed under cri_kee, Kort

Kommentera

