Gäst-DT Sara/Holgis

loggagästdt
Tänkte att en presentation av mig skulle vara på sin plats. Jag heter Sara, men går under namnet Holgis på nätet. Under augusti har jag fått det roliga uppdraget att vara gästDT här hos ScrappTorget. 

Mitt scrappande började runt -01 men jag har alltid pysslat i alla former.  Det är svårt att säga vad jag tycker är roligast med scrappen då det är lika kul oavsett om det är ett kort, LO eller alter. Min filosofi just nu är att försöka (ibland tar köpsuget på ett fint papper över) att använda det material jag har hemma och runt mig därför tänkte jag att mitt andra inlägg ska bjuda på en tutorial på hur du kan göra en blomma av en remsa tyg och lite lim. Det inlägget kommer upp om några dagar.

Sara1
Sara2

Sara3
/Holgis
http://www.holgispysslar.blogspot.com/

1 kommentar

Filed under Alter, Gäst-DT, Kort

One response to “Gäst-DT Sara/Holgis

  1. SÅ läckra alster!! Älskar ”kistan”!!!! ;D

Kommentera

