Till havs

layouter2_53847054

Idag visar jag, HelenTh, en layout jag gjort med en av alla härliga sommarbilder jag tagit i år. Tyvärr så är min semester slut för i år och vardagen börjar krypa på men eftersom det varit en sådan fin sommar känner jag mig rätt nöjd. Med många fina minnen, bruna ben (ännu ett litet tag) och massa foton att scrappa kan hösten få komma.

At sea

När jag lyckas hitta ett mönstrat papper som matchar fotot blir jag extra nöjd, på denna har jag hittat ett papper som matchar blåfärgen i fotot riktigt bra. Samtidigt vill jag bryta av så att allt inte flyter ihop och det gjorde jag med den mörkblå fotomattan och de andra mönstrade pappren som sticker fram runt fotot.

At sea

Dekorerade layouten med  knappar, vita paljetter, stickers, några hjärtan och lite annat.

At sea

Banner_HelenTh

1 kommentar

Filed under 'HelenTh, Inspiration, Layouter

One response to “Till havs

  1. Pingback: At sea

Kommentera

