Kort till en kille

kort-och-stc3a4mplat

Idag bjuder jag, cri_kee, på ett kort till en kille. Motivet jag har använt kommer från Bildmålarna och är en av mina favoriter bland många. Jag älskar deras sötnosar och det här motivet är inget undantag. Jag har valt att hålla detta kort lite åt det enklare hållet och faktiskt låtit bli blomlådan för en gångs skull. Istället har jag använt banners och knappar för att dekorera kortet.

Mimo och Mimmi

För att skapa lite mer effekt har jag ”sytt” fast knapparna. Marken där Mimo och Mimmi sitter, samt himlen runt omkring dem, har jag färglagt med distresser. Jag tycker om att färglägga även den ytan för att ge mera liv åt motivet.

Banner_Cri_kee

Lämna en kommentar

Filed under cri_kee, Kort

Kommentera

