My sunshine

layouter2_53847054

Jag, HelenTh, tycker det är otroligt vackert med stora fält med blommande raps, själv bor jag för långt norrut så här finns inga rapsodlingar. Under juni har vi däremot massa maskrosor och när jag såg fältet på fotot fick jag min dos av vackert gula fält för i år🙂.

sunshine

På den vita bakgrunden har jag använt en mask jag gjort själv med Cameon och till den använt vit embossing creme som jag färgat med ink spray till den nyans jag ville ha. När jag sedan värmer krämen med embossingfönen så bullar den upp sig vilket ger en härlig struktur till mönstret.

sunshine

Förutom mönstrade papper har jag använt en bit wellpapp i en fin turkos färg, lite ostduk och har skurit ut en fotoram i ett mönstrat papper. Sedan har jag dekorerat med några stickers, knappar, ett trähjärta och lite bling.

sunshine

Jag hoppas alla har en fantastiskt sommar och en massa tid att pyssla. Sommaren är en perfekt tid att samla foton och minnen som man sedan kan scrappa under de mörka årstiderna, så fram med kameran eller mobilen och glöm inte att dokumentera så att du sedan minns var/när/vad fotona föreställer.

Banner_HelenTh

Lämna en kommentar

Filed under 'HelenTh, Inspiration, Layouter, Scrapptorget

Kommentera

