Presenttag

Idag är den min tur, Pillans, att blogga.

Här har jag gjort en tag och hängt på en present istället för att göra ett kort när jag hade ont om tid.

IMG_0197

För att matcha det väldigt färgglada papperet blev det mycket färg på mitt målade motiv också, men något som passar en liten treårig kille!! Valde ett mönstrat papper som är tjockare, för att spara in ytterligare tid, och slippa använda cardstock som bas. Dekorerade med saker jag redan hade utstansat och stämplade lite också som ytterligare utfyllnad.

Banner_Pillan

Lämna en kommentar

Filed under Inspiration, Pillan, Scrapptorget, Tips och idéer

Kommentera

