SommarLO

layoutlogga

Idag är det jag, lykta, som bloggar här på ScrappTorget. Eftersom sommaren absolut är här tänkte jag visa en somrig layout. Fotot är ett uuuuurgammalt på mig själv. Det är taget i Bibione i Italien på sista semestern som jag, mina föräldrar och min bror åkte på tillsammans. Sen blev vi barn för stora för att vilja åka på semester med våra föräldrar…

Den här layouten är gjord efter en skiss som jag gjort. Skissen ser ut så här:

Skiss lykta

 

Och layouten blev så här med utklippta chevrons och en massa blomstickers:

Lykta Bibione

 

lyktalogga

 

Lämna en kommentar

Filed under 'lykta, Layouter, Skisser

Kommentera

