Glad sommar

I lördags var jag på scrappträff med ett glatt gäng pysslare. Det var en riktigt trevlig dag och mina bordskamrater och jag fick massor av alster gjorda. Normalt sett då jag är på scrappträff brukar jag inte hinna så mycket, men den här gången blev jag riktigt förvånad över mig själv. En layout och fem kort gjorde jag under scrappträffen, så jag är riktigt nöjd. Idag ska ni få se ett kort som jag gjorde till en utmaning med tema vatten. Till utmaningen var det okay att skapa valfritt alster. För bara en vecka sedan fick jag hem en vinst i brevlådan, en stämpel som gjord för denna utmaning.

Glad sommarMed det här kortet vill jag önska Scrapptorgets alla läsare en riktigt Glad Sommar!

Banner_Cri_kee

Lämna en kommentar

Filed under cri_kee, Kort, Scrapptorget

Kommentera

