Word play – LO

layouter2_53847054

Juni är redan här! Kan ni tänka er? Tiden går så vansinnigt fort och det känns som att det var alldeles nyligen som snön fortfarande låg i höga drivor… Jag, som inte är så förtjust i snö och kyla, är såklart glad att den varmare årstiden är här och jag hoppas att det blir en lång och behaglig sommar med en och annan regnig dag, så man får sitta inne och pyssla med gott samvete!😉

Idag bjuder jag på en layout:

Wordplay_LO

I botten har jag ett vitt cardstock som jag har satt fast bitar av en sönderriven sida av en gammal bok på med decoupagelack. Ovanpå har jag målat med vit gesso för att matta ner det lite och få det att smälta in mer i bakgrunden. Slutligen har jag stämplat och stänkt färg + satt fast Thickers och små stickersbokstäver och låtit sidan vara så enkel. Ibland måste man låta lite vara mer  – less is more – eller hur?

Ha det riktigt härligt och njut av blommor och grönska!

LoggaTettizLITEN

Lämna en kommentar

Filed under Inspiration, Layouter, Scrapptorget, Tettiz

Kommentera

