Presentation av HelenTh

VälkomstbannerST_LITEN

Hej!

Jag heter Helén och kallar mig för HelenTh på nätet. Jag är 45 år gammal och har man och två stora grabbar som är 20 och 18 år gamla. Tillsammans med vår hund Sally, som är av rasen Vit Herdehund, bor vi på landet en mil utanför Örnsköldsvik. På vardagarna jobbar jag i IT-branschen främst med webbplatser, tar fram marknadsföringsmaterial och en del annat.

Me

Scrapbooking har jag hållit på med ett antal år, det började med att jag ville göra ett fint resealbum men tyckte inte att jag lyckades så bra. Då gick jag en kurs i scrapbooking och efter det var jag fast. Jag gör mest layouter men det kan bli några kort eller altrat ibland, det mesta jag gör blir rätt färgstarkt och jag kladdar gärna med färg och olika medier eftersom jag under förra året upptäckte hur roligt det är med mixed media och art journaling. Lite sådana alster kan nog dyka upp här i bloggen också.

Me2

Jag känner mig inte alltid ”On top of the World”, men när jag är på berget bakom vårt hus (som på fotografierna) då känns det verkligen så.

Förutom scrapbooking så sysselsätter jag mig gärna med vår hund – tränar, går kurser, tävlar och deltar på hundutställningar. Dessutom blir det långa promenader för vår motions skull. När jag gör layouter så är favoritmotivet min älskingshund.

Det är otroligt roligt att jag fått chansen att bli en del av ScrappTorgets DT-gäng och jag hoppas att jag kan få inspirera någon med det jag gör.

Min blogg: http://helenth.se

Banner_HelenTh

1 kommentar

Filed under 'HelenTh, Layouter, Scrapptorget

One response to “Presentation av HelenTh

  1. ingba

    Välkommen. Kul att ha dig med i vårt gäng.

Kommentera

